Freitag, 2. Mai 2008

BOVEN OP DE SINT-PIETERSBERG











Gisteren met Hemelvaartsdag hadden het baasje en vrouwtje vrij en zijn we gezellig met z'n 3-tjes naar Maastricht gegaan. Dat was leuk zeg! Heb boven op de Sint-Pietersberg gestaan met een schitterend uitzicht op o.a. de schapen met de pasgeboren lammetjes! Vond ik erg leuk om te zien. Hebben zeker 3 uur gewandeld en een kwartiertje pauze genomen richting de "Observant" (hier kun je de mergelgroeve zien van de ENCI)Lekker op een bank gezeten en heerlijk onderuit gehangen. hihihi
We hebben zelfs een klein stukje in België gelopen! Heeft af en toe geregend, maar er waren genoeg bomen om te schuilen. Heb de hele tijd los mogen lopen, alleen bij de schaapjes moest ik even vast....(jammer..) Op het einde van de dag zijn we gaan zitten bij Chalet Bergrust en mocht ik met het baasje meesnoepen aan een ECHTE Brusselse Wafel met kersen en ijs en slagroom...Jammie!! Heb nog een leuke hond ontmoet, die heette Choco. Die heeft jaloers zitten kijken naar mij en die wafel. Hahaha...Vrouwtje van Choco had poffertjes en Choco kreeg niks. (vond ik wel zielig..maar heb hem niks van mijn wafel gegeven, ben toch niet gek!!)
Bij thuiskomst had ik niks meer te melden en ben kapot als een "hond" gaan slapen.
Dag lieve fans .....XX

Keine Kommentare: