Montag, 18. Februar 2008

Dagje uit in Tierpark Gangelt......


Vandaag veel indrukken opgedaan. Ben met vrouwtje en baasje naar een dierenpark geweest. (ik mocht mee!!) Heel veel leuke (lekkere) dieren gezien. Geiten, schapen, ezels, kippen, wilde boskat, wasbeertjes, bruine beer (die was groot zeg!) etc.. maar ook de wolven. Ik ging over een houten balk kijken naar mijn soortgenoten. Ze waren helemaal zwart van kleur. De bizons vond ik ram cool, die heb ik eens flink naar mijn gejodel laten luisteren. De wilde zwijnen vond ik toch niet zo leuk. Die kunnen vies bijten! Ik kreeg honger, want ze waren de hele tijd aan het eten. Alleen op het einde van de dag gingen we door een draaipoort naar buiten, vond ik vreselijk! Maar heb me de hele tijd geamuseerd en kapot dat ik was op het einde van de dag! Toen nog in een duits restaurant heerlijk gegeten..Ik had kleine stukjes bokworst maar was te moe om te eten. -s'avonds lag ik de hele tijd in dromenland op de bank!!! Was heel erg gezellig!!








Keine Kommentare: