Dienstag, 5. Februar 2008

Familie van mij



















Foto 1: mama Phillis. Ze is geboren in Canada! Wauw, daar zou ik graag eens heen willen. Mama woont samen met papa en mijn grote broer in Landgraaf in een kennel.
Foto 2: papa Eros.
Foto 3: grote broer Demon. Is nog een keer bij de ouders van het vrouwtje in de tuin komen ravotten, want toen werden er foto's gemaakt. Ik vond hem een beetje te druk..
Foto 4: halfbroer Indy. Iedereen zegt dat ik veel op hem lijk. En dat is dus ook zo.
Ik vind hem zo mooi en voel me dus zeer geëerd als jullie vinden dat ik op hem lijk!
Helaas zoekt Indy een goed tehuis. Blijkt schijnbaar een herplaatster te zijn en moeilijk opvoedbaar volgens baasje en vrouwtje. Anders mocht hij best wel bij me komen wonen.
Heb best een mooie familie toch??

Keine Kommentare: