Dienstag, 8. Januar 2008

MIJN VERJAARDAG OP 5 JANUARI J.L....



was niet zo leuk als ik had gedacht. Vrouwtje & baasje hebben me uitgebreid gefeliciteerd op bed en zijn met mij naar de Brunssummerheide gegaan. Ik stapte uit de auto en ging rennen en wilde gaan poepen.... dat deed heel erg pijn! Ik heb de hele heide bijelkaar gejodeld! De poep zat verstopt en ik kon niks meer. Ben erbij gaan liggen om vrouwtje & baasje aan te duiden dat ik naar huis wilde. Ben rechtstreeks naar auto gelopen en ben naar de DA gebracht in Welten. Dat was een andere DA, maar een hele leuke vent! Hij noemde mij de hele tijd "knapperd" en "stuk", ik voelde me erg gevleid! Hij heeft mij laxeermiddel in de kont gegeven en zei loop maar ff naar buiten. En jawel hoor meteen goeie poep die er eerst niet uit wilde! Och lieve Vidda-fans, ik was blij! Naderhand mocht ik weer terug naar de heide en heb de schade goed ingehaald! 's-Avonds van het vrouwtje verjaardags-maaltijd gekregen:
Struisvogelbiefstuk...! Had ik toch nog ff leuke verjaardag!

Keine Kommentare: