Freitag, 4. Januar 2008

NIEUWJAARS DATE




Dag lieve Vidda-fans! Ten eerste wens ik jullie een Husky Nieuwjaar toe, vooral veel gezondheid en heel veel lekker eten. Zoals jullie zien hebben Spike en ik elkaar eens goed "geknuffeld" en zalig nieuwjaar gewenst. We waren blij dat oud & nieuw met al dat geknal voorbij was.
Echt niet meer normaal wat jullie mensen zo leuk vinden aan vuurwerk? Het vrouwtje was ook nog eens jarig op 31 december en toen zijn het baasje, vrouwtje en mama van vrouwtje met mij naar Epen geweest en hebben we gewandeld. Ik vond het prachtig in het bos van Epen! Heerlijke geurtjes om me heen van die lieve leuke hertjes en schapen! Als afsluiting heb ik in een heel gezellig ouderwets restaurantje een overheerlijk kaasplankje gedeeld en heb lekker gesmuld zeg! Ik ben blij dat alles weer voorbij is en ben benieuwd wat 2008 voor mij allemaal gaat brengen! Voornemen van mij: goed opletten op de konijntjes en muisjes.....enne vooral goed in vorm blijven! Ben momenteel een beetje nerveus, want morgen 5 januari word ik 4 jaartjes oud en wacht met spanning af wat ik allemaal ga krijgen. Jullie horen het gauw van me! Poot van mij XX

Keine Kommentare: