Donnerstag, 27. Dezember 2007

KERSTMIS 2007






Het kerstbaasje en kerstvrouwtje hebben me verwend zeg....kerststol, kersthondensnoepjes zoals hotdog en hondenfrietjes, konijn (in het zuur) etc...
Heb veel cadeautjes gehad en vrouwtje had o.a. chocolade-masker gekregen.
Dit had ze op haar gezicht gedaan en ik had het vrouwtje al voorgesteld dat ik haar gezicht wel zou reinigen, maar helaas dit mocht weer eens niet!! Een boek over wolven had ze ook gekregen, dat vond ik wel interessant. Mijn baasje is wel af en toe weer naar zijn computer gaan kijken omdat de tegoedbon-acties die hij voor KNIFE-HEAVEN bij JAGEN en KATANA heeft lopen vaak zijn aandacht vragen. Daarbij hebben ze bij KATANA-Magazine ook nog eens een geweldig artikel geschreven over een van de mooiste messen merken die het baasje aanbiedt: Haugrud. Op Heiligavond heeft hij wel een heerlijke pot kipperagout gemaakt, yammi! Zelfs Felix heeft zich netjes gedragen deze Kerst. Hij heeft slechts 3 pogingen gedaan om in de boom te springen maar met de aanwezigheid van mijn baasje was hem dit niet gelukt...(hihihihi) Ja wat ballen heeft hij 's-nachts uit de boom gegooid, maar dat is niet erg zijn toch van plastic. Het was een gezellige vredige en vooral het belangrijkste "lekkere" Kerst dit jaar!!

Keine Kommentare: