Montag, 10. Dezember 2007

MIJN EERSTE WEDSTRIJD !








Afgelopen weekend op zaterdag 8 en zondag 9 december hebben het vrouwtje en ik wedstrijd canicrossen gedaan! Dit was het evenement PAMPA SLEDDOGRACE....
Canicrossen is dus gewoon eenvoudig genoemd: joggen met mij!
Ik vond het heel erg zwaar! Je had verschillende klasses. Karren met 4 of 8 of 12 honden ervoor, steppen etc.... Er lag alleen maar smurrie, heb met mijn poezelige pootjes alleen maar in de blubbers gelopen. We moesten 5 km rennen en we hebben er 28minuten over gedaan! We hebben het heel goed gedaan, ook mijn complimenten aan het vrouwtje. De groep bestond uit 3 mannen en 2 vrouwen. We zijn 4e geworden!
Vond het wel gemeen dat het vrouwtje het moest afleggen tussen die 3 mannen (en 1 man had 2 husky's bij zich) We hebben dit 2 x moeten rennen en de 2e dag waren we slechts 1 minuut later! Ik heb de hele dag in de auto geslapen zooooooooo moe was ik.
En vuil dat ik was, bah ik snap niet dat die hondjes het zo leuk vinden om in die troep te lopen! Geef mij maar liever afspraakjes met Spike! (had ik net nog gehad)
Het baasje was ook mee, die heeft mij heel erg aangemoedigd! Maar ik was stiekem toch wel blij toen ik het baasje bij de finish zag staan wachten op mij!!
Hij heeft me geknuffeld en verteld dat ik een hele goede wedstrijdloopster ben en dat voor de 1 keer. Goed he! Ga dit weekend in mijn mand nu nog eens goed verwerken!
PS: ben ik niet stoer op de foto's?? (word alleen niet graag vuil...)

Keine Kommentare: