Donnerstag, 27. Dezember 2007

HEEL EVEN WINTER!





Tjonge jonge wat heb ik toch genoten zeg. Het had heel hard gevroren en zelfs nog een beetje gesneeuwd! Net genoeg om mijn poezelige pootjes te verwennen in dit overheerlijk wit spul! Ik heb gerend, gerollebold, gesprongen in de sneeuw en ook sneeuw gegeten. Het vrouwtje zei al die Vidda gaat helemaal uit haar dak! Alleen op het ijs lopen, dat mocht ik niet! (vond ik eigenlijk best spannend..maar ook gevaarlijk) Ben zelfs al op de kerstmarkt in Monschau geweest en heb gratis worst gekregen van een aardige mevrouw. Heb ook heel veel ijspegels zien hangen! Die heb ik eraf getrokken, dat was cool....Alleen jammer dat vrouwtje geen sneeuwballen naar mij gooide....(lag niet genoeg sneeuw snik snik) Maar ik heb genoten joh!!

Keine Kommentare: