Sonntag, 25. November 2007

BAKKEN..




Vandaag in het weekend hebben we met z´n 3tjes lekker gepicknikt in de Brunssummerheide. Vrouwtje had voor mij extra lapjes vlees meegenomen: o.a. gebraden pastei, boterhammenvlees, leverkaas en ik mocht van baasje en vrouwtje leverworst van boterham eten...Ieeeh natuurlijk brood heb ik laten liggen, maar leverworst...jammie...Ik had het erg druk hoor, een hele groep ierse setters (zeker 15 honden) liepen langs mij voorbij. Maar er was geen een die bij mij in de buurt kwam hoor! (ik trots) Ik wil nl. op mijn gemak ontbijten! Jullie Vidda fans snappen dit wel! Heb behoorlijk gerend en vrouwtje en baasje beschermd totdat er een regenbui kwam. Lekker naar huis en aldaar begon baasje cake te bakken...Alweer jammie... Ik mocht weer alles uitlikken! Wat heb ik toch een goed leven hier.....
Wat heb ik toch een lief baasje en vrouwtje....Als je het TRIESTE HELAAS WAARGEBEURD VERHAAL hieronder lees, dan valt je niks meer in.
Vrouwtje was (en is) er nu nog kapot van. Er hangt nu een goulash-lucht in de keuken, dus helaas moet ik afsluiten en verder gaan rondneuzen wat voor gezelligs er is.... (gisteren had ik kalkoen, vanavond mergpijpjes...dus vrouwtje en baasje goulash...ik gun het ze van harte hoor) Dikke poot...xxxx

Keine Kommentare: