Freitag, 23. November 2007

WOLF


Ik ben niet echt een wolf hoor!! Maar sommige konijntjes hebben wel die indruk..hihi
Vandaag weer een date met Spike gehad! Was prachtig. We waren bij de Kaffeberg en hebben heel leuk gerend met elkaar. De ganzen zaten (helaas) niet daar waar wij 2 het zouden verwachten. Het vrouwtje van Spike heeft ons lekker verwend met de overheerlijke Frolic-snoepjes. Zonder dat Spike het wist (gelukkig) heb ik iets gevangen...
Van veraf kon het vrouwtje het niet goed zien, maar het was een woelrat.
Tja instinct zit er nu eenmaal in. Het vrouwtje van me vroeg aan het vrouwtje van Spike: Wat voor diner eet Spike vanavond? Ze zei: Spaghetti.
Nou dat lust ik dus mooi niet, ik weet dat ik kip krijg met een vleugje zonnebloemolie etc.. Deze overheerlijke kippetjes krijg ik altijd van mijn 2e vrouwtje. (dit is de mama van mijn vrouwtje) Die heeft overheerlijk eten voor mij altijd klaar staan. Mijn 2e vrouwtje heeft zo´n prachtige tuin waar ik ook in kan jagen op o.a. eekhoorn en katten enzo...Ben blij dat ik Spike weer gezien heb vandaag, want het vrouwtje heeft het alleen maar over www.poolhonden.startbewijs.nl
Af en toe wil ook wel eens aandacht hoor....Maar op die site staan ook mooie kanjers.
Ik stop nu en ga eens die site doorpluizen op zoek naar een lekker ding...°

Keine Kommentare: