Freitag, 30. November 2007

VOLGEN


Ik kan heel erg goed luisteren hoor! Als Spike voorop loopt, dan volg ik hem heel erg trouw. Als vrouwtje voorop loopt, dan wil ik wel eens de andere kant op hihi!
Had deze week 4 x date met Spike! Was hartstikke tof. 1 x deze week was de moeder van het vrouwtje mee en ze had wat lekkers mee: Frolic Cornaro. Dit waren kleine müsli-koekjes. In het begin was ik een beetje voorzichtig, want je weet maar nooit wat erin zit he! Maar was zeer geslaagd. Wat niet geslaagd was vandaag ALWEER naar de DA. Vrouwtje en baasje (ongelooflijk dat baasje ook tijd had) gingen met mij naar DA, want mijn wond bloedde. DA zei dat ik erg gevoelig voor de onderhuidse hechting ben (ben ja gesteriliseerd voor de Vidda-fans die dit nog niet wisten) en het een beetje ontstoken was. Weer die rotzalf mee en krijg vanavond alweer zo-n kl#te T-shirt aan! Verder verloopt het rustig en ga me nu ff opdoffen voor mijn date met Spike. (nog 1 uurtje wachten) Heb het toch druk genoeg hier op kantoor, want ik moet Gerrit (de raaf) goed in de gaten houden en moet oppassen dat hier geen messen www.knife-heaven.com gejat worden! Dat lieve fans! Poot van mij xx

Keine Kommentare: