Samstag, 17. November 2007

CONCURRENTIE


Hallo lieve Vidda-fans...!
Vandaag was ik in de Brunssummerheide en heb heel hard gerend enzo. Was niet zo druk, maar aangenaam. Ben lang achtergebleven bij een konijnenhol en heb baasje en vrouwtje wat laten wachten....want ik bleef bij hol staan met de hoop dat er ooit eens een "Bunny" uit zou komen...!! Helaas bleven ze lekker in hun holletje en ben maar verder gaan wandelen. Toen kwam ik een spiegelbeeld tegen. Het vrouwtje werd helemaal gek, OOOh baasje kijk ook een husky die LOS is.....
Vrouwtje en baasje meteen knuffelen met DIE husky..Maar ze was best een leuke hus!
Ze heet Kaya en was al 11 jaar oud. Als ik later zo oud wordt, dan hoop ik dat ik ook zo uit zie...(OK Kaya was een beetje te dik) maar toch op die leeftijd...
En ram actief! Heb vrouwtje en baasje Kaya lekker laten knuffelen, normaal ben ik MEGA jaloers maar Kaya was een lieve meid..(net als ik hmmm)
Baas en vrouwtje hebben vandaag een kapstok opgehangen in gang en ziet er heel mooi uit. Zelfs mijn riem hangt eraan te pronken!!!!
Zo ik wacht nu af wanneer die riem gebruikt wordt en geef jullie allen een lekkere dikke hussekus!!

Keine Kommentare: