Freitag, 16. November 2007

FELIX


Dit is mijn ander vriendje, hij heet Felix en woont samen met mij in 1 huis.
Felix heeft nog 4 vriendjes erbij nl. Bimbo, Pino, Elba en Pierrot.
Ik kan het vinden met ze allemaal (m.u.v. Bimbo), maar Felix is toch mijn kameraadje.
Bimbo doet altijd heel vervelend tegen mij. Hij rent altijd weg. (dat vind ik uiteraard heel erg leuk) Hij kijkt steeds smerig naar me en slaat veel met zijn rechterpoot. Hij kan vies krassen echt waar! Felix speelt altijd met me en gaat graag mee muizen vangen. We doen altijd wedstrijdje wie de meeste muizen vangt en heb helaas al door dat Felix de winnaar is. Nu weten jullie ook waarom het vrouwtje iedere ochtend scheldt als de achteromdeur open gaat. Tig muizen liggen dan voor de deur. Als Felix dan naar binnen komt kijken we elkaar altijd aan en lachen ons kapot van al dat gescheld...Jullie zullen nog wel meer van Felix horen! Pootje..

Keine Kommentare: