Freitag, 16. November 2007

Messen van mijn baasje...


Mijn gekke baasje, hij heeft er weer een nieuw merk uit Finland erbij: Tommi knife.
Deze messen, zo zegt mijn baasje, worden van een smid met de hand gesmeed, het hout wordt zeer zorgvuldig uitgezocht en alles wordt dan piek-fijn afgewerkt. Kun je je als husky niet voorstellen dat je messen uit Scandinavie gaat verzamelen! Maar.. ik moet toegeven, hij heeft een goede smaak (hihihi), het spul is echt goed.
Volgens mijn baasje is dit zo speciaal... hij is de enigste in Europa die dit merk aanbiedt. Mijn baasje toch. Op zijn webshop KNIFE-HEAVEN.COM heeft hij ze allemaal te koop. Leuk dat hij het unieke wolven-mes van mijn vrouwtje daar in ieder geval niet probeert te slijten, ze hangt er heel erg aan. (heeft ze van een Lap cadeau..)
Kijk maar zelf, ik ga nu aan de voorgesneden, op temperatuur gebrachte, licht versierde pot kip. Smakelijk!

Keine Kommentare: