Mittwoch, 21. November 2007

JAGEN....


Als je nu met mij wilt wandelen volgen hier enkele tips:
1) Zorg niet dat je een belangrijke afspraak hebt.
2) Neem heeeeel veeel geduld mee naar het bos.
3) Kleed je warm aan, kan een tijdje duren dat je in de kou staat.
Vind het deze week erg leuk om lang weg te blijven bij het vrouwtje. Er lopen zoveel konijntjes en eekhoorns rond. Meestal moet ik dan een keuze maken achter welk dier ik aan zal gaan. Konijntjes vind ik toch wel het spannendste. Die kunnen ook zo lekker snel rennen. Ik heb zoveel pech, want ze zijn meestal sneller dan mij. Het vrouwtje lacht me altijd uit als ik met de tong uit de bek terug kom. (dat ze blij is dat ik terug kom!!)Baasje en vrouwtje vonden het schijnbaar weer nodig om met mij naar de DA te gaan, want er kwam weer vocht uit mijn wond. (van de sterilisatie)
Maar de DA zei er was niks aan de hand. (wat een stelletje paniekzaaiers he!?)
Heb net flink wat brokken gegeten en heb meegesnoept tijdens het ontbijt. Had o.a. Boursin....dat vind ik zooo lekker, maar oppassen met mijn figuurtje! Heb vanmiddag nl. weer een date met Spike. Moet er weer toppie uitzien! Ga nu schoonheidsslaapje doen! Dag lieve fans poot van mij xxxxxx....

Keine Kommentare: