Dienstag, 13. November 2007

Eindelijk weer met Spike spelen!

Vandaag was het dan eindelijk zo ver! Na de sterilisatie heb ik bijna 1,5 week niet meer met Spike kunnen spelen.....Vanochtend heeft de DA de hechtingen eruit gehaald....oooh wat was ik weer zielig....Toen heeft het vrouwtje weer een DATE voor me geregeld met HEM !! Toen hij naar mij toe stormde was ik een beetje verbaasd....Is hem dat nou of niet....! Hij sprong tegen me op en toen wist ik het wel zeker DAT IS HEM JAAAAA SPIKE.....!!!! Wat hebben we gerend en geknuffeld en gesprongen....Het vrouwtje hield me niet bij met kijken zo snel waren we.
Nu was het wel zeker: Ik ben weer helemaal beter!! Toen ging Spike zwemmen in het Stuwmeer, maar ik durf dat niet zo. Ben een beetje bang voor water. Hij probeert dan altijd de eendjes te vangen.(Ik vang de eenden en ganzen wel op het droge...dat is geen probleem voor mij!!????)
Maar zogauw mijn buik nat wordt, dan vind ik dat vies. Nu al HELEMAAL...Mijn buik is kaal geschoren..iieeehhhh en koud en nat.... Toen hebben we ons flink vuil gemaakt en hebben gegraven als een malloot.!! Hebben een vossenhol bezocht, achter een paar eekhoorns aangezeten etc....Het vrouwtje van Spike was altijd aan het schelden en zei altijd dat Spike onder de douche moest!! Hihi, dat hoef ik dus lekker nooit, want ik ben snel weer schoon. Zo nu ga ik weer verder slapen, want ik moet deze DATE toch wel gaan verwerken in mijn dromen....Welterusten...poot van mij....

Keine Kommentare: