Sonntag, 18. November 2007

WAAKZAAM


In een bos ben ik altijd waakzaam...Vooral voor konijntjes en eekhoorns enz.
Vrouwtje & baasje doen altijd raar tegen mij met schelden, waarom weet ik niet. Ze zeggen altijd tegen me dat ik lang weg blijf en dat ze lang moeten wachten. Nou ik moet op hun ook de hele dag wachten in de mand op hun kantoor...Wat een zeurders zeg..!! Ochja......laat ze maar, ze snappen niks van husky-taal....
Maar goed, vandaag in de Brunssummerheide kwam ik een man tegen die bang voor me was...
Stond stokstijf toen ik hem begroette....Hij was heeeeel erg bang...Baasje had uitgelegd dat ik hem alleen begroette, maar hij was zooooo bang en liep door...
Hij snapt niet dat ik aan hem hele verhalen wilde vertellen... maar goed. Baasje & vrouwtje had ik toch al veel verteld...Dus dat maakte niet meer uit..

Keine Kommentare: