Dienstag, 27. November 2007

GERRIT DE RAAF


Iedere dag komt bij het vrouwtje aan het raam van haar kantoor Gerrit aangevlogen.
Gerrit weet precies dat hij van het vrouwtje wat krijgt.
Als je heel goed kijkt (foto aanklikken, dan wordt ie groter) zie je Gerrit aan het raam staan volgepropt met witbrood. Hij landt precies boven mijn overheerlijke mand en dan stoort hij mij! Hoe moet dit wel niet worden in de zomer als de ramen openstaan? Nou Gerrit mag van mij mooi niet naar binnen vliegen hoor!
Had vanmiddag weer date met Spike en we waren (voor de afwisseling) heel lief geweest. Ik had nog een bal gevonden en normaal interesseert mij dat nooit, maar Spike wilde steeds mijn bal hebben en dan vind ik het sexy als hij de hele tijd achter me aan rent....! Tot gauw lieve Vidda-fans......Dikke poot van mij xxx

Keine Kommentare: