Freitag, 30. November 2007

HIER WERK IK...


Dit is het gebouw, het internationale EBC (lekker makkelijk als je aan beide zijden van de grens eens ff wil plassen), het gebouw staat nl. met een vleugel in Nederland en de andere staat in Duitsland. Hier ontmoet ik heel veel leuke mensen en af en toe ook wel een hondje. Uiteraard moet ik hier heel chique doen, want mijn baasje ontvangt hier zijn klanten zowel voor studio Kadel als ook voor knife-heaven.com.
Mijn baasje heeft immers een heus reclame-bureau waar zowel duitse en nederlandse klanten in en uit lopen. Gek genoeg hebben ze allemaal hun eigen geurtje.
Ik kan het daarom ook vaak niet laten ze te besnuffelen, te begroeten en af en toe te voorzien van een fikse portie wisselvacht..hihi.....
Met een zakelijke Poot van mij xx

Keine Kommentare: