Donnerstag, 15. November 2007

SLAPEN


Lieve mensen,
heb zo genoten met mijn geliefde Spike.... Maaaarrruuuuhhhh...Vrouwtje zag dat er vocht uit mijn wond kwam (ik was aan de wandel in Rolduc en het vrouwtje vond dat ik veel honden negeerde die met mij wilde spelen...Iedereen wil met mij spelen, maar ik had er geen zin in snap je?)Dus het baasje vond dat er meteen naar de DA gegaan moest worden.!!! (baaaaaaaalen).. Bij aankomst van DA ging ik kwispelen en jodelen....hahahaha Sterilisatie is toch voorbij.... En toen??? OOOOOOOOOOOOOOh.
Ik was heel erg zielig...(EN TERECHT!!) DA ging met een naald in de wond....De hele praktijk heb ik bij elkaar gejodeld...DA zei onderhuidse wond moet je in de gaten houden i.v.m. infecties...DUS......ik heb weer een T-shirt aan...Maar je ziet toch wel mijn OPDRUK he? Ik word gesponsord door VIDDA.... Baasje& vrouwtje zijn lief voor mij...Had vanmiddag DATE met SPIKE moeten afzeggen, want ze vinden dat Spike nu nog een beetje te ruw is voor me....Kan ik begrijpen i.v.m. wond.....maaaaruuuhhh.
IK MIS SPIKE........Hij springt altijd op tegen me, geeft me kusjes etc.....
Nouja.....ik ga maar verder dromen.......HUSSEKUS van mij....!!

Keine Kommentare: